Smith Communicatie
Den Haag City Marketing

Den Haag Marketing

PR & Communicatie en Evenementenorganisatie

Achtergrond
Den Haag Marketing is de overkoepelende marketing en promotie organisatie voor de stad Den Haag inclusief haar beide badplaatsen Scheveningen en Kijkduin. Het Haags Uitburo, VVV Den Haag, het Kenniscentrum Evenementen, het Convention bureau en Den Haag Topsport zijn onderdeel van Den Haag Marketing.

Aanpak
Smith Communicatie heeft sinds 2009 diverse opdrachten voor Den Haag Marketing uitgevoerd. Het bureau was onder andere verantwoordelijk voor de organisatie van de Den Haag Marketing Promotieprijs in 2008 en 2009, het Haags Goud Topsportgala in 2009, het Haags Sportdebat in 2009 en de Gulden Ooievaar in 2009, 2010 en 2011. Naast de organisatie van deze evenementen, heeft Smith Communicatie ook de PR en communicatie verzorgd. Smith Communicatie heeft daarnaast voor een aantal evenementen de PR verzorgd zoals de lancering van Stichting Marketing Scheveningen, de ‘Slaap in Den Haag Beddentour 2009’, Proef de Scheveningse Haven in 2009 en het Weekend van de Poon in 2010. Momenteel is Smith Communicatie aangesteld voor alle communicatie en pr rondom VI Oranjestad Den Haag/Scheveningen in het kader van het EK Voetbal 2012.

Resultaat
Onder andere het tv-programma SBS Shownieuws, de landelijke en regionale printmedia en maar ook online is de stad Den Haag volop zichtbaar geweest.

Geplaatst op 26 juni, 2013