Smith Communicatie
Ernst Young

Ernst Young

Regionale PR & communicatie ondersteuning

Achtergrond
Ernst & Young is een internationale dienstverlener op het gebied van Assurance, Tax & Law, Transactions en Advisory. Juridische en notariële dienstverlening wordt in een strategische alliantie met Tax verzorgd door Holland Van Gijzen Advocaten en Notarissen. Bij Ernst & Young werken wereldwijd 141.000 mensen. Deze medewerkers delen dezelfde waarden – zoals ondernemerschap en globalisering – en staan voor kwaliteit. Ernst & Young maakt het verschil door medewerkers, cliënten en de samenleving te helpen hun mogelijkheden optimaal te benutten. Ernst & Young heeft in Nederland een historie die teruggaat tot 1883 en is daarmee de oudste firma in zijn branche.

Aanpak
Ernst & Young Den Haag zet Smith Communicatie in voor de pr en communicatie waarbij het met name gaat om de lokale vertaling van het landelijke communicatiebeleid. Zowel bij het opzetten en structureren, als bij de uitvoering hiervan heeft Smith Communicatie zowel een adviserende als uitvoerende rol. Met een gericht marketingcommunicatieplan wordt er aan de regionale zichtbaarheid van Ernst & Young Den Haag gewerkt. Hierbij valt te denken aan nieuwsbrieven en de pr rondom seminars, congressen, sponsoring en maatschappelijke betrokkenheid.

Resultaat
In de afgelopen jaren is Ernst & Young Den Haag geregeld terug te zien in de regionale media. Is het niet met hun deelname aan de City-Pier-City loop, dan is het wel met een fiscaal seminar of het ‘Fit 4 the Job’ programma.

Geplaatst op 26 juni, 2013