Referenties Smith Communicatie

Referenties

Peter Booms

Peter Booms, Eerste Secretaris, Ambassade van België te Den Haag

“Voor de persaspecten van het staatsbezoek van het Belgisch vorstenpaar aan Nederland in november 2016, heeft de ambassade van België in Den Haag samengewerkt met Smith communicatie. We konden rekenen op een goede persbegeleiding en de samenwerking met Leontine Smith heeft, dank zij het professioneel advies, de proactieve aanpak en het grote netwerk, zeker bijgedragen aan de brede coverage van het staatsbezoek in Nederland.”

Hans van Miert

Hans van Miert, Strategisch Analist binnen Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV):

“Smith Communicatie heeft zich bewezen als een professionele partner tijdens de organisatie van de Conferentie ‘Barometer van de Dreiging, Tien Jaar Dreigingsbeeld Terrorisme Nederland 2005-2015’. De adviseurs van Smith Communicatie hebben ons perfect geholpen tijdens de organisatie van de conferentie en hadden steeds een goede overview van de verschillende taken die uitgevoerd moesten worden. Smith Communicatie bleek een goede sparring partner door hun ervaring met de organisatie van evenementen, ze kwamen met uitstekende suggesties ter verbetering van het evenement. Kortom ik kan Smith Communicatie van harte aanbevelen voor de organisatie van grootschalige Rijksoverheidsbijeenkomsten.”

Jolijn Zeeuwen

Jolijn Zeeuwen, hotelmanager Hilton The Hague:

”Smith communicatie biedt  Hilton The Hague de juiste aanvulling op het gebied van PR en Marketing, sinds 2012 werken we nauw samen met het team van Leontine Smith. Vanwege de professionele werkwijze en goede relaties in de omgeving, is Smith Communcatie de juiste partner voor Hilton The Hague om Restaurant Pearl en Bar Spark op de kaart te zetten in de lokale markt. Dankzij hun creativiteit, oog voor detail, assertiviteit en relaties met vakbladen en journalisten kan Smith Communcatie de doelgroep van het restaurant en de bar goed bereiken. Naast de PR en Marketing werkzaamheden, zijn zij een belangrijke partner op het gebied van relatiemanagement.”

Ilse Janssen & Leentje Toering

Ilse Janssen en Leentje Toering, organisatie & communicatieteam Delta Lloyd North Sea Regatta:

“De Delta Lloyd North Sea Regatta heeft dit jaar voor het eerst samengewerkt met Smith Communicatie en dat is ons uitstekend bevallen. De flexibiliteit en de juiste adviezen zijn voor ons zeer waardevol geweest en heeft zich ook vertaald in meer PR voor de regatta dan ooit. Ons nieuwe concept North Sea Kitchen is mede dankzij Smith communicatie een succes geworden. De medewerkers zijn allemaal erg professioneel en werken snel en zijn bijzonder behulpzaam. Wij kijken uit naar een langdurige samenwerking.”

Leon Spek

Leon Spek (mede-eigenaar & oprichter ProSpex):

ProSpex heeft aan Smith Communicatie een volwaardige partner op gebied van communicatie en PR. Als geen ander weten de adviseurs van Smith Communicatie wat nieuwswaarde heeft, en hoe ze free publicity voor ons bedrijf kunnen realiseren. Is het niet door in te spelen op de werkeloosheid in Spanje in het kader van onze nieuwe vestiging aldaar, dan is het wel door ons te attenderen op deelname aan de Ondernemersprijs Haaglanden (die we vervolgens winnen). Smith Communicatie fungeert als de externe communicatie afdeling van ons bedrijf: ze schrijven de persberichten, nieuwsbrieven, cases en artikelen en adviseren ons bij alles wat met onze externe communicatie te maken heeft. Ik kan ze van harte aanbevelen!”

Steven Baak

Steven Baak, manager Werkgeversservicepunt Den Haag

“We werken nu bijna 2 jaar met Smith Communicatie. Geweldig bedrijf met een grote toegevoegde waarde voor het Werkgeversservicepunt Den Haag. Leontine en haar crew leveren het Werkgeversservicepunt goede adviezen en praktisch toepasbare middelen op het gebied van marketing en communicatie. Smith Communicatie heeft een enorm netwerk waar regelmatig nieuwe contacten en opdrachten voor het Werkgeversservicepunt uit komen.”

Hugo Hollander

Hugo Hollander, kantoorvoorzitter Ernst & Young Den Haag e.o.: 

“Ernst & Young wil goed zichtbaar zijn in de regio en heeft om die reden Smith Communicatie ingezet voor de PR in Den Haag e.o. Ik beschouw het bureau echt als een sparringpartner. Zij adviseren mij wat nieuwswaardig is en wat niet. Het is een compact en flexibel bureau, waarmee je snel kan schakelen. En prettig om mee samen te werken!”