Smith Communicatie

Unibail-Rodamco Group lanceert nieuwe Europese campagne: ‘Unexpected Smile’

Introductie nieuwe campagne in ruim 7 Europese landen in 33 winkelcentra

De Unibail-Rodamco Group lanceert dit najaar een nieuwe Europese campagne; ‘Unexpected Smile’ die wordt uitgerold in 7 Europese landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen. Winkelcentra vandaag de dag zijn niet langer slechts een plek om aankopen te doen en Unibail-Rodamco speelt met de Unexpected Shopping & – Smile campagnes in op deze ontwikkeling. De campagne bestaat o.a. uit een korte film waarin verschillende soorten mensen en dito glimlachen zijn vastgelegd. Het doel is om een aansprekend en herkenbaar beeld te schetsen voor álle bezoekers van de winkelcentra van Unibail-Rodamco en om de centra te versterken als plaatsen waar men naast winkelen tevens terecht kan om te genieten van hoogwaardige horeca, exclusieve evenementen en shows en bijzondere architectuur en design. De Unexpected Smile campagne is een nieuw hoofdstuk binnen de overkoepelende Unexpected Shopping-campagne die in 2014 wereldwijd door de Unibail-Rodamco Group in samenwerking met het bureau BETC Shopper werd geïntroduceerd. De succesvolle Unexpected Shopping-campagne loopt inmiddels in 8 verschillende Europese landen in ruim 34 winkelcentra.

 

Unexpected Shopping met een lach is het hart van nieuwe campagne

De Europese marktleider in commercieel vastgoed heeft de afgelopen jaren buitengewone plekken gecreëerd om tijd door te brengen, waardoor zij bezoekers een unieke ervaring willen geven die veel verder gaat dan winkelen. Elk bezoek is dus een gelegenheid om een ​​bijzonder moment te ervaren dat rijk is aan ontdekkingen en verrassingen. Dat is de belofte van de campagne ” Unexpected Shopping “, gemaakt door het bureau BETC Shopper die sinds 2014 is ingezet om van winkelen een unieke beleving te maken. In ruim 35 winkelcentra in 8 landen is dit de enige campagne in zijn soort binnen deze sector in Europa. Het onderscheidend vermogen zit in de exclusieve mix van merken, ruimtes met een warme en gastvrije sfeer, unieke architectuur en design, horeca, reguliere shows en evenementen in samenwerking met toonaangevende merken.

“Het creatieve idee van de campagne is om de sfeer die in de Unibail-Rodamco winkelcentra heerst, en het effect van die ervaring zo concreet mogelijk te maken: een gevoel van nabijheid, het idee van een huis waar je het leuk vindt om plezier te hebben, verbaasd te zijn, en te lachen om jezelf… Zaken die we op dit moment in Europa wel kunnen gebruiken”, aldus Antoine Choque, creatief directeur bij BETC Shopper.

Over Unibail-Rodamco

Unibail-Rodamco, opgericht in 1968, is de grootste commerciële vastgoedgroep in Europa, in 11 Europese landen met een portefeuille van € 42,5 miljard per 30 juni 2017. Als beheerder, investeerder en ontwikkelaar beheert het werk van de Groep betrekking op de gehele vastgoedketen. Dankzij haar 2.008 medewerkers past Unibail-Rodamco zijn knowhow toe op specifieke marktsegmenten, zoals grote winkelcentra in grote Europese steden, evenals grote kantoren of congrescentra in Parijs. De Unibail Rodamco-Groep onderscheidt zich door de wens om de beste milieu-, architecturale en stedelijke ontwerpcertificaten te verkrijgen. De duurzame visie op lange termijn richt zich op de ontwikkeling of herontwikkeling van aantrekkelijke en gastvrije plekken om te winkelen, te werken en te ontspannen. Unibail-Rodamco’s inzet voor duurzame, economische en maatschappelijke ontwikkeling is erkend door te zijn opgenomen in de indexen van DJSI (Wereld en Europa), FTSE4Good en STOXX Global ESG Leaders indicie. De Groep is lid van de CAC 40 index in Parijs, AEX 25 in Amsterdam en EuroSTOXX 50. Het is beoordeeld door Standard & Poor’s en Fitch Ratings.

 

Geplaatst op 16 oktober, 2017