Wij adviseren organisaties en bedrijven bij het helder krijgen van hun huidige imago en gewenste positionering. Hiertoe organiseren wij positioneringsessies en benaderen wij desgewenst de interne en externe doelgroepen.

Aan de hand hiervan zetten we een goede corporate story op papier, die als leidraad dient voor alle interne en externe communicatie. Alle uitingen moeten tenslotte dezelfde corporate identiteit uitstralen en goed op elkaar zijn afgestemd, om de gewenste positionering te realiseren.

Daarnaast begeleiden we tal van bedrijven met strategisch communicatieadvies bij verandertrajecten. Dit betreft zowel de communicatie rondom faillissementen, reorganisaties en fusies alsmede de (crisis)communicatie voor bedrijven die (ongevraagd) veel media-aandacht krijgen. Aangezien tegenwoordig één individu via social media in staat is om een bedrijf in een negatief daglicht te stellen, is het zaak om hier goed op voorbereid te zijn. Mediatrainingen, social media monitoring, het formuleren van crisisscenario’s, dit zijn allemaal aanverwante expertises die wij kunnen inzetten zodat u goed beslagen ten ijs komt!