Biesieklette Loyalty Card heeft de eerste editie van de Smart Hospitality Challenge gewonnen. Dit concept biedt volgens de jury uitkomst voor het fietsenstallingsprobleem in de binnenstad en werkt de bereikbaarheid en gastvrijheid in de hand door samen op te trekken met lokale ondernemers. Aan de hand van deze Haagse challenge zijn deelnemers, waaronder ondernemers, studenten en andere creatievelingen met hart voor de stad, uitgedaagd om een innovatief serviceconcept te ontwikkelen voor hospitality centra in binnenstad van Den Haag. In totaal hebben 16 deelnemers in vier bootcampdagen hun ideeën vertaald naar zeven uiteenlopende concepten. Deze concepten zijn vanavond beoordeeld tijdens de zogeheten Demo Day waarna de winnaar werd bekendgemaakt door wethouder Boudewijn Revis. Biesieklette Loyalty Card krijgt de komende tijd ondersteuning in exploitatie, marketing en uitvoering. De Smart Hospitality Challenge is een initiatief van Smart Shopping (onderdeel van het Haags Retailpunt) en Stichting Binnenstad Den Haag.