Innovatieplatform voor Nederlandse food- en flowerindustrie wil zichtbaarheid op nationale én internationale schaal vergroten

HortiHeroes, hét innovatie- en talentplatform voor de food- en flowerindustrie gaat samenwerken met Smith Communicatie om hun zichtbaarheid op nationaal én internationaal niveau te vergroten. Dat werd deze week tijdens de derde editie van de HortiHeroes Arena bekendgemaakt. Het platform werd vorig jaar in het leven geroepen om bedrijven binnen de food- en flowerindustrie te helpen vernieuwen door hen actief in contact te brengen met young professionals, startups en bedrijven uit andere branches. Dit wordt gedaan middels de zogenaamde HortiHeroes Arena, Academy en Startups. ‘De samenwerking met Smith Communicatie is voor ons een flinke stap in de richting van ons doel: Nederland wereldwijd op de kaart zetten als innovatief epicentrum van de food- en flowerindustrie ,’ aldus Desh Ramnath, initiator van HortiHeroes. Smith Communicatie is een (inter)nationaal opererend PR & communicatieadviesbureau, gevestigd in Den Haag, met een bewezen ‘track record’ in het zichtbaar maken van bedrijven en initiatieven. Voor meer informatie zie: www.hortiheroes.com en www.smith-communicatie.nl.

Leontine Smith Mart Valstar CEO Best Fresh Group bv
Leontine Smith , directeur/eigenaar Smith Communicatie en Mart Valstar, voorzitter HortiHeroes en CEO Best Fresh Group B.V. Foto: PR.

HortiHeroes is een platform waarin innovatief ondernemend onderwijs, matchmaking met nieuwe technologie en startups en actieve samenwerking met andere sectoren centraal staat. Desh Ramnath: 'Nederland beschikt over enorm veel kennis en kunde en maakt al jaren wereldwijd impact op het gebied van gezonde voeding, gezondheid en geluk. Deze lijn willen wij in de toekomst voortzetten. Dat kan alleen als de juiste sectoren samenwerken en men op de juiste manier wordt opgeleid. HortiHeroes denkt groot -en zet zich bijvoorbeeld in voor het uitbannen van hongersnood- maar richt zich wel op meetbare impact. Zonder 'inspire, train, act' immers geen 'dromen, denken, doen'.

Over HortiHeroes
HortiHeroes verbindt de food- & flowerindustrie met startups, bedrijven, studenten en young professionals uit verschillende sectoren. Bestaande bedrijven komen samen en maken kennis met nieuwe businessmodellen terwijl interne talenten middels trainingen opgeleid worden op het gebied van ondernemerschap en het aantrekken van nieuwe doelgroepen. De drie peilers, HortiHeroes Arena, Hortiheroes Academy en HortiHeroes Startup, zorgen voor de verbinding tussen professionals die nodig is om de food- & flower industrie impact te laten maken op wereldniveau.

Over Smith Communicatie
Smith Communicatie is reeds 15 jaar een (inter)nationaal opererend Public Relations en communicatieadviesbureau, met een sterke basis in haar vestigingsplaats Den Haag. Vanuit de strategie van de opdrachtgevers worden complete (online) marketingcommunicatieplannen ontwikkeld en uitgevoerd, waarbij de mix van strategische communicatie, PR en live communication centraal staat. Dit met als resultaat dat Smith Communicatie een hoge ‘track record’ heeft in het realiseren van zichtbaarheid voor haar opdrachtgevers. Het bureau werkt onder andere voor de Koning Willem I Stichting, WTC The Hague & Rotterdam, Unibail-Rodamco, DOBLA, NederlandSchoon, NCTV, ICT&health World Conference en de Gemeente Den Haag. Voor meer informatie: www.smith-communicatie.nl