/PR & CommunicatieJeugdfestival Boekids, hét toonaangevende festival dat kinderen en (jong)volwassenen stimuleert, enthousiasmeert en uitdaagt om literatuur te ontdekken, gaat samenwerken met het Haagse PR- en communicatiebureau Smith Communicatie om hun zichtbaarheid te vergroten. Smith Communicatie zal haar kennis en ervaring inzetten om de nieuwe koers van Boekids op grotere schaal uit te dragen en de naamsbekendheid op regionaal en landelijk niveau te vergroten onder jongeren en hun ouders. Het evenement heeft vandaag aangekondigd flink uit te breiden. Zo presenteert Boekids University van 7 tot en met 10 mei een reeks colleges van onder andere André Kuipers in het Museon. Daarnaast krijgt het festival een extra festivalavond, genaamd Boekids UP, waarmee Boekids niet alleen kinderen en hun ouders, maar ook jongvolwassenen een festivalervaring wil bieden. De komende editie van Boekids festival vindt plaats op 9 en 10 juni in de Nieuwe Regentes en de Weimarstraat in Den Haag. Meer info: www.boekids.nl.

Bijschrift: Speciaal voor jongvolwassenen introduceert Boekids dit jaar voor het eerst de festivalavond Boekids UP. Foto: Fred Ernst.
Over Jeugdfestival Boekids
Boekids is al vanaf de eerste editie in 2003 hét toonaangevende festival dat kinderen en (jong)volwassenen stimuleert, enthousiasmeert en uitdaagt om literatuur te ontdekken. In 2019 breidt het festival verder uit met een extra festivaldag, Boekids UP voor jongvolwassenen. Naast Boekids Festival en Boekids UP, wordt van 7 t/m 10 mei Boekids University georganiseerd, een reeks interactieve colleges voor het primair en voortgezet onderwijs. Voor meer informatie naar www.boekids.nl.
Over Smith Communicatie
Smith Communicatie is reeds 16 jaar een (inter)nationaal opererend public relations- en communicatieadviesbureau, met een sterke basis in haar vestigingsplaats Den Haag. Vanuit de strategie van de opdrachtgevers wordt een continue communicatieprogramma ontwikkeld en uitgevoerd, waarbij de combinatie van corporate communicatie, PR campagnes, (digital) marketing en eventorganisatie centraal staat. Smith Communicatie heeft dan ook een hoge ‘track record’ in het realiseren van zichtbaarheid voor haar opdrachtgevers. Het bureau werkt onder andere voor NederlandSchoon, Paagman, WTC The Hague & Rotterdam, Dobla, RAV Hollands Midden, De Pier, Rijvaardigheidscentrum Lelystad, Stadshart Amstelveen en de Special Olympics Nationale Spelen 2020 in Den Haag. Voor meer informatie: www.smith-communicatie.nl

Bijschrift: Speciaal voor jongvolwassenen introduceert Boekids dit jaar voor het eerst de festivalavond Boekids UP. Foto: Fred Ernst.
Over Jeugdfestival Boekids
Boekids is al vanaf de eerste editie in 2003 hét toonaangevende festival dat kinderen en (jong)volwassenen stimuleert, enthousiasmeert en uitdaagt om literatuur te ontdekken. In 2019 breidt het festival verder uit met een extra festivaldag, Boekids UP voor jongvolwassenen. Naast Boekids Festival en Boekids UP, wordt van 7 t/m 10 mei Boekids University georganiseerd, een reeks interactieve colleges voor het primair en voortgezet onderwijs. Voor meer informatie naar www.boekids.nl.
Over Smith Communicatie
Smith Communicatie is reeds 16 jaar een (inter)nationaal opererend public relations- en communicatieadviesbureau, met een sterke basis in haar vestigingsplaats Den Haag. Vanuit de strategie van de opdrachtgevers wordt een continue communicatieprogramma ontwikkeld en uitgevoerd, waarbij de combinatie van corporate communicatie, PR campagnes, (digital) marketing en eventorganisatie centraal staat. Smith Communicatie heeft dan ook een hoge ‘track record’ in het realiseren van zichtbaarheid voor haar opdrachtgevers. Het bureau werkt onder andere voor NederlandSchoon, Paagman, WTC The Hague & Rotterdam, Dobla, RAV Hollands Midden, De Pier, Rijvaardigheidscentrum Lelystad, Stadshart Amstelveen en de Special Olympics Nationale Spelen 2020 in Den Haag. Voor meer informatie: www.smith-communicatie.nl