Winkelcentrum is breed assortiment rijker 

Hudson’s Bay heeft vandaag op ludieke wijze haar deuren geopend in Stadshart Amstelveen. Hudson’s Bay Amstelveen is één van de 15 warenhuizen van Nederland. In het nieuwe warenhuis is veel ruimte gecreëerd voor internationale- en nationale fashionmerken zoals Y.A.S, Selected, Calvin Klein Jeans, en Tommy Hilfiger. Op de parterre is een uitgebreide cosmetica-afdeling met onder andere een cadeau-assortiment in de Gift Boutique. Verder heeft Hudson’s Bay Amstelveen een aangepaste home collectie, met merken zoals Vandyck, Iittala en Villeroy & BochAmstelveen is hiermee een breed assortiment rijker. De opening van Hudson’s Bay Amstelveen zal tot en met zondag 17 maart worden gevierd met vele leuke activiteiten en speciale openingsaanbiedingen. Bovendien ontvangt iedereen die member wordt tijdens het openingsweekend op veel merken 10% korting. Voor meer informatie zie: www.stadshartamstelveen.nl 


Foto (rechts); Ben Verheijen (Centrummanager Stadshart Amstelveen) en Jeroen Joosten (vestigingsmanager Hudson's Bay).

Feestelijke opening
Winkelend publiek werd vanochtend verrast door een confettikanon met ruim tweehonderd gouden geldtickets onder leiding van stylist Fred van Leer. Daarnaast was er livemuziek op het Buitenplein. Stadshart Amstelveen is blij met de komst van Hudson’s Bay, Ben Verheijen (Centrummanager Stadshart Amstelveen):”De komst van het warenhuis brengt vele nieuwe merken naar Amstelveen, en daar zijn we heel blij mee. Alles onder één kap waardoor je efficiënt je inkopen kan doen. Bovendien staat Hudson’s Bay bekend om haar goede service en klantvriendelijkheid. En dat past bij Stadshart Amstelveen.”


Foto (links) v.l.n.r.; Herbert Raat (wethouder), Bas Eenhoorn (burgemeester Amstelveen), Fred van Leer (stylist), Jeroen Joosten (vestigingsmanager Hudson's Bay) en Edwin Boer (operations director Hudson's Bay). Bron: Presstigieux

Over Hudson’s Bay
De eerste Hudson's Bay warenhuizen en webshop in Nederland opende in september 2017. Hudson’s Bay Nederland maakt onderdeel uit van de joint venture tussen de Europese activiteiten van Hudson’s Bay Company en SIGNA Holding, waar het Duitse warenhuis Karstadt onderdeel van uitmaakt. Hiermee is Hudson’s Bay Nederland onderdeel van één van de meest toonaangevende warenhuisgroepen van Europa. www.hudsonsbay.nl

Over Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, Scotch & Soda, ZARA, We are Labels, NA-KD, Massimo Dutti, Nespresso, G-Star RAW, Superdry en Van Gils. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een vershart te vinden. In 2012 kreeg het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco Westfield een internationale classificatie toegekend voor kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nlwww.facebook.com/StadshartAmstelveen en via www.instagram.com/stadshartamstlvn