Esri Nederland heeft voor Smith Communicatie gekozen om de zichtbaarheid en naamsbekendheid binnen diverse sectoren te vergroten. Esri is wereldwijd marktleider in GIS (Geografisch Informatie Systeem) en helpt haar opdrachtgevers sinds 1969 met het visueel verwerken van data. Zo ontwikkelde het bedrijf ArcGIS, ‘s werelds meest krachtige software voor het maken van kaarten en het uitvoeren van ruimtelijke analyses.Het kantoor van Esri Nederland is gevestigd in Rotterdam. Smith Communicatie, dat (inter)nationaal steeds meer bekend staat als ‘Rotterdam The Hague agency’, zet haar kennis en ervaring op het gebied van marketing en public relations in om de internationale campagne ‘See what others can’t’ in Nederland uit te rollen. Met de campagne ‘See what others can’t’ maakt Esri Nederland verschillende sectoren bewust van de vele voordelen die het heeft om data in kaart te brengen. Voor meer info: www.esri.nl.
Campagnebeeld uit de serie 'See what others can't' van Esri Nederland
Over Smith Communicatie
Smith Communicatie is reeds 17 jaar een (inter)nationaal opererend public relations- en communicatieadviesbureau, met een sterke basis in de Metropoolregio Rotterdam Den Haag. Vanuit de strategie van de opdrachtgevers wordt een communicatieprogramma ontwikkeld en uitgevoerd, waarbij de combinatie van strategische communicatie, PR campagnes, online marketing en eventorganisatie centraal staat. Smith Communicatie heeft dan ook een hoge ‘track record’ in het realiseren van zichtbaarheid voor haar opdrachtgevers. Het bureau werkt onder andere voor World Trade Center Rotterdam & The Hague, het Amerikaanse Strider Bikes, LEGOLAND® Discovery Centre Scheveningen (Merlin Entertainments), Christine le Duc, NederlandSchoon, Missing Chapter Foundation, de Special Olympics Nationale Spelen 2020 in Den Haag, Rijvaardigheidscentrum Lelystad, Nederlandse Brouwers en Stadshart Amstelveen. Voor meer informatie: www.smith-communicatie.nl.