De feestelijke opening van de &C pop-upstore ‘The Home of Pink’ in Stadshart Amstelveen die morgen zou plaatsvinden gaat niet door. Zowel Stadshart Amstelveen als &C volgen de richtlijnen en adviezen van het RIVM nauwlettend. Op basis van de laatste ontwikkelingen hebben beide partijen besloten de feestelijke opening van de pop-upstore ‘The Home of Pink’ tot nader order uit te stellen. Ditzelfde geldt voor het feestelijke moment op 21 maart waarbij Chantal Janzen aanwezig zou zijn om de taart aan te snijden ter ere van de derde verjaardag van &C. Mochten de richtlijnen en adviezen van het RIVM veranderen zal Stadshart Amstelveen en &C hierover de bezoekers informeren en wordt er een vervangende datum gecommuniceerd. De winkels in Stadshart Amstelveen blijven open voor publiek en volgen de richtlijnen van het RIVM op. Voor meer informatie over Stadshart Amstelveen zie: www.stadshartamstelveen.nl

image
Feestelijke opening &C pop-upstore ‘The Home of Pink’ in Stadshart Amstelveen verplaatst ©andcmedia

Over Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de De Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, Nespresso, NA-KD Store en Costes. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een Vershart te vinden. Sinds 2012 heeft het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco-Westfield een internationale classificatie toegekend gekregen voor kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl, www.facebook.com/StadshartAmstelveen en via www.instagram.com/stadshartamstlvn

Over &C
&C is het 360° mediamerk van Chantal Janzen met een maandelijks magazine, website, online shop, fysieke winkel, eigen tv-programma’s en live events. Met gevestigd en nieuw talent laat Chantal haar blik op de wereld zien. &C is gericht op vrouwen van 18 tot 48 jaar en behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang. Waaronder: mode, beauty, lifestyle, food en travel. Amuseren, ontroeren en inspireren. Dat is waar &C voor staat. &C. Overal en altijd. Whatever mood you’re in.