Meer dan 200m² aan fashionable babykleding
Woensdag 1 september opent het populaire online merk Babystyling de deuren van haar eerste flagshipstore van ruim 200m² in Stadshart Amstelveen. Ouders met jonge kinderen kunnen hier hun hart ophalen als het gaat om newborn-, baby- en kinderkleding. De collectie bevat onder andere basics, kleding met zelfontworpen prints en shirts met hippe teksten in de maten 50 tot en met 128. De stoffen zijn zacht en hebben een duurzaam keurmerk. De productie van Babystyling is in eigen beheer en vindt plaats in Europa. Hierdoor hangen er voortdurend nieuwe items in de winkel. Naast een grote kledingcollectie, beschikt de flagshipstore over een ballenbak, verschoonruimte en borstvoedingsruimte. Ook is er op de tweede verdieping een speciale outlet met kleine prijsjes. De opening wordt 4 en 5 september gevierd met een openingsactie van 20% op de gehele collectie. De komst van Babystyling is een mooie aanvulling op het uitgebreide winkelaanbod van Stadshart Amstelveen: “Een aansprekend voorbeeld van een online succesvol merk die met een fysieke winkel haar merk wil laten groeien”, aldus Shopping Centre Manager Eduard Helwig. Babystyling bevindt zich in het Binnenhof, naast YAYA en Footlocker en heeft tevens een vestiging in Almere. Voor meer informatie: stadshartamstelveen.nl
Ouders en kids inspireren met hippe kleding
Eigenaresse Amanda Bennes is trots dat ze – samen met haar partner Remon - haar tweede winkel kan openen in deze lastige coronaperiode: “Een week voor de eerste lockdown openden wij de deuren van onze eerste fysieke winkel in Almere. Nadat we plotseling wekenlang niet open konden, zijn we begonnen met het winkelen op afspraak. Liefhebbers uit heel Nederland kwamen naar onze winkel om een outfit te shoppen voor hun kleintjes. Door dit succes en onze goedlopende webshop kunnen wij, nu zes maanden later, met trots onze tweede winkel openen in Stadshart Amstelveen. Een bruisend overdekt winkelcentrum met onwijs veel leuke winkels. Wij hopen veel ouders en kids te inspireren met onze hippe kleding en staan te popelen om hen in Amstelveen te ontvangen!”
Clicks en Bricks: een succesvolle formule
Ook Eduard Helwig, Shopping Centre Manager van Stadshart Amstelveen is blij met de komst van Babystyling: “De populariteit van het online shoppen is de afgelopen periode flink gestegen. Toch blijft de beleving in een fysieke winkel onmisbaar en zien we dat steeds meer online webwinkels ook winkelfilialen openen. De combinatie van de zogeheten Clicks en Bricks is wat mij betreft een succesvolle formule waar Babystyling een mooi voorbeeld van is. Ook zij zijn ooit gestart met een online webwinkel en wij zijn trots dat zij uitgerekend Stadshart Amstelveen hebben gekozen om hun flagshipstore in ons winkelcentrum te openen.”
Over Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, Nespresso, NA-KD Store en Costes. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een Vershart te vinden. Sinds 2012 heeft het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco-Westfield een internationale classificatie toegekend gekregen voor kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl, www.facebook.com/StadshartAmstelveen en via www.instagram.com/stadshartamstlvn