Eventorganisatie
Binnen Smith Communicatie hebben we een eventteam met ervaren eventmanagers en medewerkers, die zich voornamelijk richten op het organiseren van (meerdaagse) congressen, prijsuitreikingen, b-to-b bijeenkomsten, gala’s, grote jubileumvieringen en grote (personeels)evenementen.
Met onze persoonlijke aanpak werken wij aan de diverse fases binnen eventorganisatie. Eerst bepalen we de eventstrategie waarna we overgaan tot de conceptontwikkeling. Natuurlijk doen wij dit in nauwe samenwerking met onze opdrachtgever. Vervolgens bepalen we de programmering, de
locatie, de vernieuwende elementen, kortom, alles om de gestelde doelstellingen te behalen.
Aangezien wij ook PR- en communicatieadviseurs aan boord hebben, kunnen wij er tevens voor zorgen dat het evenement ook goed zichtbaar is bij alle gewenste doelgroepen. Zowel via de eigen mediakanalen en die van de aangesloten partners, als via de pers indien gewenst. Tenslotte gaan we over tot de productie van de dag en de coördinatie ter plekke. Ons doel is om de opdrachtgever hier volledig te ontzorgen, zodat hij/zij zelf vooral van het betreffende evenement kan genieten en zich kan focussen op het contact met de aanwezigen. Wij zijn er trots op dat we elk jaar vernieuwende concepten mogen uitrollen en organiseren, waardoor diverse opdrachtgevers al meerdere edities van hun congres en/of bijeenkomst bij ons onderbrengen!
Cases
Ons team
Nancy Urbanus
Senior Eventmanager
Lisanne Muskiet
Senior Eventmanager
Vicky Smith
Eventmedewerker & Officemanager