Public Relations
Bij het ontwikkelen van PR-campagnes nemen we de bedrijfsdoelstelling van onze opdrachtgevers als uitgangspunt. Wat is de vraag achter de vraag. Zodra we die scherp hebben kunnen we gezamenlijk een goede PR-campagne bedenken en uitvoeren. We zijn trots op onze track-record in het behalen van veel media-aandacht voor onze opdrachtgevers.
Media-aandacht realiseren en daarmee meer zichtbaarheid voor onze opdrachtgevers kan op verschillende manieren. Door middel van een guerilla actie of PR-stunt bijvoorbeeld, waarbij we de randjes opzoeken. Hoe ludieker hoe beter! Als we een groot maatschappelijk probleem op de kaart willen zetten en/of een PR campagne willen lanceren, dan zetten we een groot PR offensief op. Hierbij is onze doelstelling om het nieuws van de dag te halen, wat ook vaak lukt door onze succesvol bewezen aanpak.
Wil een bedrijf of organisatie echter continu werken aan haar zichtbaarheid, dan ontwikkelen we een PR-plan voor een heel jaar, zodat er meerdere momenten per jaar zijn waarop onze opdrachtgever te zien is in de media. Hierbij geldt de kracht van herhaling.
Door ons uitgebreide netwerk dat we de afgelopen 20 jaar hebben opgebouwd, weten we daarnaast de juiste partners aan ons te verbinden als de inzet van andere specialisaties wordt gevraagd zoals persfotografie, online marketing en media-inkoop.
We zijn er trots op dat we samen met ons pers- en partnernetwerk inmiddels diverse succesvolle PR-campagnes op onze naam hebben staan!
Cases
Nieuwsberichten
Haags PR-bureau Smith Communicatie bekroond met Dutch PR Award
Campagne ‘Mijn Stijl iD’ winnaar in categorie Mode Haags PR-Bureau Smith Communicatie is in de prijzen gevallen tijdens de Dutch PR Awards. Tijdens de feestelijke uitreiking in het Corendon Amsterdam Schiphol Airport Hotel werd [...]
Mona Keijzer ontvangt eerste ‘haringvaasje’
Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade viert Hollandse Nieuwe Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade heeft op de langste dag van het jaar geproost op de Hollandse Nieuwe en de uitreiking van het allereerste ‘haringvaasje’ [...]
1 op de 4 Nederlanders heeft muizen in huis
Milieu Centraal roept op: Voorkom een plaag, begin vandaag! Ruim 1 op de 4 Nederlanders (28%) heeft in de afgelopen jaren muizen in huis gehad en 4% zelfs ratten. Daarnaast hadden vier op de [...]
Team
![](https://smith-communicatie.nl/wp-content/uploads/2023/03/Isabel.png)
Isabel van Hagen – Nikolov
Senior PR- & Communicatieadviseur
![](https://smith-communicatie.nl/wp-content/uploads/2023/03/Madelon.jpg)
Madelon de la Haije
PR- & Communicatieadviseur
![](https://smith-communicatie.nl/wp-content/uploads/2023/03/Lucy.jpg)
Lucy Kortbeek
Junior PR- & Communicatieadviseur
![Alexa](https://smith-communicatie.nl/wp-content/uploads/2023/09/alexa-300x200.jpg)
Alexa de Jong
PR- & communicatieadviseur