Public Relations
Bij het ontwikkelen van PR-campagnes nemen we de bedrijfsdoelstelling van onze opdrachtgevers als uitgangspunt. Wat is de vraag achter de vraag. Zodra we die scherp hebben kunnen we gezamenlijk een goede PR-campagne bedenken en uitvoeren. We zijn trots op onze track-record in het behalen van veel media-aandacht voor onze opdrachtgevers.
Media-aandacht realiseren en daarmee meer zichtbaarheid voor onze opdrachtgevers kan op verschillende manieren. Door middel van een guerilla actie of PR-stunt bijvoorbeeld, waarbij we de randjes opzoeken. Hoe ludieker hoe beter! Als we een groot maatschappelijk probleem op de kaart willen zetten en/of een PR campagne willen lanceren, dan zetten we een groot PR offensief op. Hierbij is onze doelstelling om het nieuws van de dag te halen, wat ook vaak lukt door onze succesvol bewezen aanpak.
Wil een bedrijf of organisatie echter continu werken aan haar zichtbaarheid, dan ontwikkelen we een PR-plan voor een heel jaar, zodat er meerdere momenten per jaar zijn waarop onze opdrachtgever te zien is in de media. Hierbij geldt de kracht van herhaling.
Door ons uitgebreide netwerk dat we de afgelopen 20 jaar hebben opgebouwd, weten we daarnaast de juiste partners aan ons te verbinden als de inzet van andere specialisaties wordt gevraagd zoals persfotografie, online marketing en media-inkoop.
We zijn er trots op dat we samen met ons pers- en partnernetwerk inmiddels diverse succesvolle PR-campagnes op onze naam hebben staan!
Cases
Nieuwsberichten
Reizigers verrast met tafel vol duurzamere boodschappen in bushokjes
On the way to PlanetProof Week ludiek van start Reizigers in Den Haag, Rotterdam en Utrecht keken afgelopen weekend verbaasd op toen zij stonden te wachten op de bus. In het bushokje zagen ze [...]
Viering 85 jaar Electro World Stadhouder met opening tijdelijke expositie door wethouder Robert van Asten
Al 85 jaar lang is Electro World Stadhouder een begrip in Den Haag en omstreken. Haags familiebedrijf Electro World Stadhouder aan het Thomsonplein in Den Haag bestaat 85 jaar en dat is vandaag gevierd [...]
Eerste Statiegeld Retourshop geopend in Rotterdam
Winkelconcept speelt in op groeiende vraag naar extra innamepunten Vandaag is de eerste Statiegeld Retourshop geopend in winkelcentrum Keizerswaard in Rotterdam. De retourshop is een initiatief van Verpact, de organisatie die in Nederland verantwoordelijk [...]
Team

Madelon de la Haije
Senior PR- & Communicatieadviseur

Alexa de Jong
PR- & communicatieadviseur

Julia Schenk
Junior PR- & communicatieadviseur