Public Relations
Bij het ontwikkelen van PR-campagnes nemen we de bedrijfsdoelstelling van onze opdrachtgevers als uitgangspunt. Wat is de vraag achter de vraag. Zodra we die scherp hebben kunnen we gezamenlijk een goede PR-campagne bedenken en uitvoeren. We zijn trots op onze track-record in het behalen van veel media-aandacht voor onze opdrachtgevers.
Media-aandacht realiseren en daarmee meer zichtbaarheid voor onze opdrachtgevers kan op verschillende manieren. Door middel van een guerilla actie of PR-stunt bijvoorbeeld, waarbij we de randjes opzoeken. Hoe ludieker hoe beter! Als we een groot maatschappelijk probleem op de kaart willen zetten en/of een PR campagne willen lanceren, dan zetten we een groot PR offensief op. Hierbij is onze doelstelling om het nieuws van de dag te halen, wat ook vaak lukt door onze succesvol bewezen aanpak.
Wil een bedrijf of organisatie echter continu werken aan haar zichtbaarheid, dan ontwikkelen we een PR-plan voor een heel jaar, zodat er meerdere momenten per jaar zijn waarop onze opdrachtgever te zien is in de media. Hierbij geldt de kracht van herhaling.
Door ons uitgebreide netwerk dat we de afgelopen 20 jaar hebben opgebouwd, weten we daarnaast de juiste partners aan ons te verbinden als de inzet van andere specialisaties wordt gevraagd zoals persfotografie, online marketing en media-inkoop.
We zijn er trots op dat we samen met ons pers- en partnernetwerk inmiddels diverse succesvolle PR-campagnes op onze naam hebben staan!
Cases
Nieuwsberichten
SEA LIFE Scheveningen opent interactieve tentoonstelling ‘Kracht van de Natuur’
Expositie over het onderwaterleven en windenergie in de Noordzee SEA LIFE Scheveningen opent vanaf 24 april een nieuwe interactieve tentoonstelling genaamd: ‘Kracht van de Natuur’. De expositie gaat over het windpark Hollandse Kust Zuid [...]
64e Tong Tong Fair in aantocht: 24 mei t/m 2 juni op het Malieveld in Den Haag
Oproep om witte kebaya mee te nemen voor onderzoek De 64e editie van Tong Tong Fair strijkt neer op het Malieveld in Den Haag en ditmaal als vanouds in mei na twee edities in [...]
Brancheorganisatie FIAR pleit voor invoering van zichtbare circulariteitsbijdrage
Bevorderen circulaire economie door bewuste bijdrage van consumenten Vandaag wordt tijdens het FIAR Congres 2024 – hét jaarcongres voor consumentenelektronica - bekendgemaakt dat brancheorganisatie FIAR pleit voor de invoering van een zichtbare circulariteitsbijdrage. Het [...]
Team
Isabel van Hagen – Nikolov
Senior PR- & Communicatieadviseur
Madelon de la Haije
PR- & Communicatieadviseur
Lucy Kortbeek
Junior PR- & Communicatieadviseur
Alexa de Jong
PR- & communicatieadviseur