Public Relations

Bij het ontwikkelen van PR-campagnes nemen we de bedrijfsdoelstelling van onze opdrachtgevers als uitgangspunt. Wat is de vraag achter de vraag. Zodra we die scherp hebben kunnen we gezamenlijk een goede PR-campagne bedenken en uitvoeren. We zijn trots op onze track-record in het behalen van veel media-aandacht voor onze opdrachtgevers.

Media-aandacht realiseren en daarmee meer zichtbaarheid voor onze opdrachtgevers kan op verschillende manieren. Door middel van een guerilla actie of PR-stunt bijvoorbeeld, waarbij we de randjes opzoeken. Hoe ludieker hoe beter! Als we een groot maatschappelijk probleem op de kaart willen zetten en/of een PR campagne willen lanceren, dan zetten we een groot PR offensief op. Hierbij is onze doelstelling om het nieuws van de dag te halen, wat ook vaak lukt door onze succesvol bewezen aanpak.

Wil een bedrijf of organisatie echter continu werken aan haar zichtbaarheid, dan ontwikkelen we een PR-plan voor een heel jaar, zodat er meerdere momenten per jaar zijn waarop onze opdrachtgever te zien is in de media. Hierbij geldt de kracht van herhaling.

Door ons uitgebreide netwerk dat we de afgelopen 20 jaar hebben opgebouwd, weten we daarnaast de juiste partners aan ons te verbinden als de inzet van andere specialisaties wordt gevraagd zoals persfotografie, online marketing en media-inkoop.

We zijn er trots op dat we samen met ons pers- en partnernetwerk inmiddels diverse succesvolle PR-campagnes op onze naam hebben staan!

Cases

Nieuwsberichten

Team

Isabel van Hagen – Nikolov

Senior PR- & Communicatieadviseur

  • Zorgt binnen Smith Communicatie voor de perfecte match tussen media, merken en mensen middels doordachte PR-strategieën op maat;
  • Brengt al ruim vijf jaar de bijzondere verhalen van opdrachtgevers met overtuiging over bij de juiste mediadoelgroepen;
  • Heeft 9 jaar ervaring in het PR vak en zich gespecialiseerd in maatschappelijke vraagstukken voor het voetlicht brengen;
  • Heeft in 2016 haar Bachelor Communicatie gehaald aan de Hogeschool in Leiden.

Madelon de la Haije

PR- & Communicatieadviseur

  • Weet als geen ander keer op keer onze opdrachtgevers in de media te krijgen met een goede PR-strategie;
  • Zorgt niet alleen voor media-aandacht in de traditionele media en op radio en TV, maar zet tevens haar goede contacten in met verschillende influencers;
  • Is alweer bijna 5 jaar een waardevol ‘Smithje’ en weet met haar enthousiasme veel te bereiken;
  • Behaalde in 2018 haar Associate Degree Crossmediale Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam.

Lucy Kortbeek

Junior PR- & Communicatieadviseur

  • Voelt zich als een vis in het water in de PR wereld en verzorgt de free publicity voor tal van (Haagse) opdrachtgevers;
  • Door haar ervaring als auteur met onderwerpen als marketing, ondernemen en horeca brengt zij verhalen tot leven;
  • Als Junior PR- en Communicatieadviseur ondersteunt zij alweer bijna 2 jaar bij diverse PR-campagnes;
  • Behaalde in 2021 haar Bachelor Communicatie aan De Haagse Hogeschool.

Alexa de Jong

PR- & communicatieadviseur

  • Heeft de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan als journalist in de televisiebranche bij verschillende productiehuizen;
  • Heeft een grote liefde ontwikkeld voor het creëren en het vertellen van het best mogelijk én passende verhaal per mediadoelgroep;
  • Zet zich graag in al verlengstuk van de communicatieafdeling van diverse branche-organisaties in Nederland;
  • Haalde in 2019 haar Bachelor in Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam.