Per 11 mei jl. versterkt Fabienne Jungerhans (36) als Sales & Marketing Manager de bedrijfscateraar van de toekomst; Join Program. Fabienne heeft ruim 13 jaar commerciële ervaring in marketing & reclame, waaronder als Client Service Director bij bureauplatform Candid en de laatste 2,5 jaar als Agency Lead van creative agency Havana Harbor (nu Positive). Deze ervaring gaat zij nu inbrengen bij Join Program, een food movement die de ingedutte cateringindustrie wakker schudt. Fabienne Jungerhans zal niet alleen met beide oprichters de commerciële strategie gaan bepalen en processen gaan optimaliseren, maar tevens samen met het uitbreidende sales-en marketingteam deze disruptieve food movement over Nederland gaan uitrollen Voor meer informatie, zie joinprogram.com

Fabienne Jungerhans nieuwe Sales & Marketing Manager Join Program © Join Program

De regels van bedrijfscatering herschrijven
Maurits Tofohr, directeur en co-founder van Join Program, is blij met de komst van Fabienne Jungerhans: “Fabienne is een waardevolle aanwinst voor Join Program. Haar ervaring en professionaliteit zijn van grote toegevoegde waarde bij het realiseren van onze ambities om de positie van Join Program op de markt te versterken. Naast de komst van Fabienne zal mijn compagnon, co-founder Jan Willem van de Sande, het salesteam versterken om de gewenste groei van de organisatie te gaan bereiken. Samen met Fabienne en Jan Willem gaan we de regels van bedrijfscatering herschrijven en deze stilstaande branche verder wakker schudden.”

Over Join Program
Join Program is de toekomst van bedrijfscatering, in ieder aspect. Het kenmerkt zich door smaak en gemak met technologie te combineren. In 2019 ontstaan uit creative hospitality agency Powerplant voelden oprichters Jan Willem van de Sande en Maurits Tofohr de behoefte om een nieuw food concept neer te zetten in kantoren. En daarmee de ingedutte cateringindustrie wakker te schudden. Dit noemen ze “uncatering”. Zij zijn ervan overtuigd dat als je op kantoor smakelijker, gezonder en duurzaam eet, niet alleen je werkgeluk toeneemt, maar dit tevens impact heeft op de kwaliteit van je werk.

Join Program geeft een nieuwe invulling aan de bedrijfslunch, doordat medewerkers van tevoren via de app hun menukeuzes en persoonlijke voorkeuren voor de restaurantwaardige lunchgerechten kunnen doorgeven voor alleen de dagen die ze op kantoor werken. Door optimaal gebruik te maken van technologie is het team van food curators in staat elke dag van de week een nieuw gerecht samen te stellen (cureren) en wordt foodwaste verminderd. Deze smaakvolle maaltijden zijn internationaal georiënteerd, seizoensgebonden en grotendeels plant-based. Booking, Miro, Coty, Bitvavo, Guerilla games en Mollie en tal van anderen bedrijven omarmen inmiddels de food movement van Join Program en willen hun (internationale) medewerkers verbinden door een goede maaltijd. Voor meer informatie, zie joinprogram.com